Қазақстан Республикасының мемлекеттік, қоғамдық және ұлттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету жүйесінің жұмыс істеу тиімділігін арттыру мемлекеттің басым міндеті болып табылады. Қоғамдық қауіпсіздік жүйесіндегі маңызды құқық қорғау және әскери құрылымдардың бірі Қазақстан Республикасының Ұлттық ұланы болып табылады.
Ұлттық ұланды халық арасында құқық қорғау әскерлері деп атайтыны кездейсоқ емес, ал ұландық жауынгерлердің ұраны: «Жауынгерлік жанұядай ұйысқан, Ұлттық ұлан халқы мен еліне қорған!».
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың бастамасы бойынша Қазақстан Республикасының Үкіметі 1997 жылы 18 наурызда Қазақстан Республикасы ІІМ Ішкі әскерлерінің Жоғары әскери училищесін құру туралы қаулы қабылдады.
Петропавл қаласында Ішкі әскерлердің жоғары әскери училищесін құру туралы шешім біздің мемлекет үшін стратегиялық маңызды болды.
1997 жылғы 20 желтоқсанда Қазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Назарбаев училищеге Жауынгерлік Ту мен Грамота табыс етті.
2009 жылғы 17 наурызда Қазақстан Республикасы Үкіметінің № 348 қаулысымен Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Ішкі әскерлерінің Жоғары әскери училищесі Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Ішкі әскерлерінің Әскери институты болып қайта аталды, ал Мемлекет басшысының 2014 жылғы 21 сәуірдегі № 807 Жарлығымен Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Ішкі әскерлері Қазақстан Республикасының Ұлттық ұланы болып қайта құрылды.
Әскери институт білім беру қызметін «Әскери іс және қауіпсіздік» даярлау бағыты бойынша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті берген мемлекеттік лицензия негізінде жүзеге асырады.
Мамандарды негізгі даярлау 8 кафедрада жүзеге асырылады:
— Қызметтік-жауынгерлік қолдану тактикасы;
— Тактика және жалпыәскери пәндер;
— Техникалық және тылдық қамтамасыз ету;
— Қару-жарақ және атыс;
— Әскери педагогика және психология;
— Жалпы білім беру пәндері бойынша;
— Дене дайындығы және спорт.
Әскери институттың тарихын 4 кезеңге бөлуге болады.
Бірінші кезең (1997 – 2001 жылдар). Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1997 жылғы 18 наурыздағы № 349 қаулысына сәйкес ҚР ІІМ Ішкі әскерлерінің Жоғары әскери училищесін құру бастапқы нүкте болды. Бұл кезең білім берумен, оқу орнының қалыптасуымен, білім беру қызметінің қалыптасуымен, курсанттардың алғашқы жиынтығымен, алғашқы қабылданған курсанттарының әскери антына және алғашқы сабақтарға байланысты. Бұл кезеңде ең бастысы алғашқы және бірінші рет болды. Алғашқы курсанттар, алғашқы оқытушылар, алғашқы бітіру курсы. Бұл кезеңнің басты оқиғасы, Қазақстан Тәуелсіздігінің онжылдығы жылында курсанттардың алғашқы шығарылымы.
2001 жылы ЖОО-да біліктілікті арттыру факультеті құрылды, осы жылдар ішінде Ұлттық ұланның, сонымен қатар Қазақстан Республикасы ІІМ-нің 2846 әскери қызметшісі мен қызметкерікәсіби қайта даярлаудан өтті.
Екінші кезең (2002 – 2009 жылдар) — мемлекет тәуелсіздігінің екінші онжылдығына және осы кезеңде елімізде әскери құрылыс саласында да, білім мен ғылым саласында да болып жатқан реформаларға байланысты. Үкіметтің 2009 жылғы 17 наурыздағы № 346 қаулысымен ҚР ІІМ ІӘ жоғары әскери училищесі ҚР ІІМ ІӘ Әскери институты болып өзгертілді. Бұл кезең: ЖОО білім беру қызметін заңнамалық актілерге сәйкес келтіру болып саналады. Бұл кезеңді өркендеу және күш жинау уақыты деп сипаттауға болады; оның ішінде әскери білімді реформалау және жаңғырту; инновациялық технологияларды енгізу; оқу-тәрбие үрдісін Қазақстан Республикасының Әскери доктринасы Ішкі әскерлерге жүктеген өзгерген шындыққа, жаңа міндеттерге бейімдеу.
2006 жылы Әскери институт Қазақстанның Педагогикалық Ғылымдар Академиясының ұжымдық мүшесі болып сайланды.
2009 жылдан бастап Әскери институт әскери кадрларды даярлауда халықаралық деңгейге шықты. Үкіметаралық шарттарға сәйкес әскери оқу орнының базасында Қырғызстан мен Тәжікстан өкілдері әскери мамандықты оқи бастады. Сонымен қатар, біздің ЖОО тарихындағы маңызды оқиғалардың бірі қазақ тілінде оқытатын оқу топтарының ашылуы болып табылады.
Үшінші кезең (2010 – 2015 жылдар) – жаңа әлемдегі жаңа Қазақстанның стратегиялық міндеттерін іске асыруға, әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің қатарына кіруге байланысты. Институтта инновациялық технологияларға үлкен көңіл бөлінеді, оқу үрдісін ақпараттандыру жүзеге асырылады. 2012 жылдан бастап Әскери институтта кредиттік оқыту жүйесі (кредиттік технология) енгізілді.
2013 жылы институт Қазақстан Республикасының мемлекеттік бюджеті есебінен ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет субъектісі ретінде аккредиттелді.
2014 жылдан бастап Қазақстанның Әскери ғылымдар Академиясының аймақтық филиалы жұмыс істейді. Бірқатар ғалымдар Ресей және Қазақстан Әскери ғылымдар академиясының, Қазақстан Педагогикалық Ғылымдар академиясының профессорлары, корреспондент-мүшелері және толық мүшелері (академиктері) болып сайланды.
Ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау жүйелі сипатқа ие. Курсанттардың патриоттық тәрбиесіне көп көңіл бөлінеді. Халықаралық байланыстар кеңеюде.
Төртінші кезең (2016 ж.- б.з.д. бойынша) мемлекет тәуелсіздігінің 25 жылдығымен және Ұлттық ұланның 25 жылдығымен байланысты. Институт оқытудың жаңа стандарттарына көшті. Біздің жоғары әскери оқу орнымыз үшін 2017 жыл сондай – ақ институттың құрылғанына 20 жыл! Бұл кезең Қазақстанның Үшінші жаңғыруының бес негізгі басымдықтарын іске асырумен байланысты. Бұл кезеңнің негізгі мазмұны институттағы білім беру жүйесінің сапасы, кадрлық құрамға, оларды материалдық-техникалық қамтамасыз ету деңгейіне және білім беру бағдарламаларына бақылау мен талаптарды күшейту болып табылады.
Институттың жеті мамандық бойынша «Әскери іс және қауіпсіздік» даярлау бағыты бойынша жоғары білім беру саласында (бакалавриат) білім беру қызметін жүргізу құқығына Мемлекеттік лицензиясы бар, оқу мерзімі – 4 жыл.
Институт жұмыс істеген жылдар ішінде 21 шығарылым, оның ішінде 9 халықаралық шығарылымды жүзеге асырды, 3951 офицерді әскерлерге жіберді, олардың 270-сі оқу орнын үздік бітірді, 49-і «Әскери оқу орнын үздік бітіргені үшін» төсбелгісімен марапатталды. Олардың есімдері Әскери институттың құрмет тақтасына енгізілген.
Қазіргі уақытта институтта жоғары кәсіби ғылыми-педагогикалық, командалық және профессорлық-оқытушылар құрамы құрылды, өмірлік және қызметтік-жауынгерлік тәжірибесі мол, жақсы материалдық база құрылды. Ғылыми әлеуеті 46% құрайды.
Әскери институт 2003, 2008 және 2013 жылдары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі өткізген мемлекеттік аттестаттаудан үш рет сәтті өтті. 2011 жылдың қыркүйегінде институт Қазақстан Республикасы Қауіпсіздік Кеңесінің кешенді тобының инспекторлық тексерісінен өтті, оның қорытындысы бойынша білім беру және қызметтік іс-әрекетіне оң баға берілді.
Оқу-тәрбие үрдісі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес ұйымдастырылған және мамандықтардың оқу жоспарлары, курсанттардың жеке оқу жоспарлары негізінде жүзеге асырылады.
Далалық шығулар, оқу орталығына сабақтарға шығулар, сондай-ақ түнгі уақыттағы сабақтар-практикалық жүргізудің барлық элементтерін пысықтаумен, жергілікті жерге бағдарлаумен, оқу атыстарының жаттығуларын орындаумен тұрақты түрде жүргізіледі. Кешенді тақырыптар бойынша тактикалық оқу-жаттығулар өткізіледі. 3 курс курсанттары «ВС» санатындағы жүргізуші куәліктерін алады.
Теориялық білімді бекіту және практикалық дағдыларды алу мақсатында курсанттар Петропавл қаласындағы базалық әскери бөлімде тағылымдамадан өтеді, қарауыл бастықтары мен олардың көмекшілерінің міндеттерін орындайды, аптасына екі рет Ішкі істер органдарымен бірлескен қоғамдық тәртіпті сақтау жөніндегі патрульдік-күзет қызметін атқарады.
ЖОО-дағы білім беру құрылымы оның мазмұнын айқындайтын оқу жұмысының әртүрлі түрлерінен қалыптастырылады және Ұлттық ұланның офицерлерін даярлау ерекшелігін ескере отырып, елдің білім және ғылым саласындағы нормативтік құқықтық актілерінің талаптарына сәйкес олардың арақатынасын, өлшенуі мен есепке алынуын көрсетеді.
Білім беру бағдарламасы мыналарды қамтиды: жалпы білім беретін, базалық және бейіндеуші пәндер циклдерін зерделеуді қамтитын теориялық оқыту; оқытудың қосымша түрлері – кәсіптік практикалардың әртүрлі түрлері, дене дайындығы және т.б.; аралық және қорытынды аттестаттау.
Офицерлерді даярлаудың практикалық бағытының тиімділігін арттыру үшін білім беру бағдарламасы мынадай модульдерге сәйкес даярлық деңгейлері бойынша тиісті білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті қалыптастыратын пәндер жүйесін зерделеу бойынша жобаланған (Мысалы «Ұлттық ұланның командалық тактикалық»):
– 1 курста – курсант заттардың негіздерін зерделейді және сарбаздың (сақшы, патруль, қадағалау бойынша бақылаушы) дағдыларын меңгереді;
– 2 курста – бөлімше командирі, взвод сержанты, әскери наряд бастығы, қарауыл бастығы көлемінде курсантты даярлау жүзеге асырылады;
– 3 курста – взводпен ҚЖТ орындауын ұйымдастыру, взводтың тактикасы зерделенеді, взвод командирі, әскери наряд бойынша кезекші лауазымы көлемінде даярлау жүзеге асырылады;
– 4 курста – ротамен ҚЖТ ұйымдастыру, рота тактикасы зерделенеді, рота командирі (рота командирінің Т және ӘҚЖ жөніндегі орынбасары, қызмет бастығы) лауазымы көлемінде даярлау, батальонның ҚЖТ ұйымдастыру, батальон тактикасы бойынша тақырыптарды таныстыру зерделенуі жүзеге асырылады.
Бұл ретте әрбір курста оқыту мен тәрбиелеудің тиісті әдістемесі зерделенеді; курсанттар сабақтарды өткізуге оқытушылардың басшылығымен, содан кейін басшылар ретінде (тағылымдамада, практикада, кіші курстарда, базалық әскери бөлімде) тартылады.
Ұлттық ұланның қызметтік-жауынгерлік қызметі, тактикалық, атыс және дене шынықтыру даярлығы бойынша пәндерді зерделеу жоғарыда көрсетілген модульдік жүйеге сәйкес жүйелі, үдемелі оқыту бойынша барлық төрт оқыту курстарында жүзеге асырылады.
Негізгі әскери-кәсіби пәндер бойынша кредиттер саны: қызметтік-жауынгерлік қолдану тактикасы бойынша – 29 кредитті; тактика және жауынгерлік қамтамасыз ету пәні бойынша – 27 кредитті; атыс даярлығы бойынша – 14 кредитті; техникалық даярлық және тылдық қамтамасыз ету бойынша – 9 кредитті; әскери педагогика және психология бойынша, Т және ӘҚЖ – 15 кредитті; дене дайындығы бойынша – 9 кредитті; жарғылар бойынша, саптық даярлық бойынша, құқық негіздері бойынша – әрбір 3 кредитті құрайды.
Білім беру бағдарламасы офицерлерді даярлаудың практикалық бағытын ұлғайтатындай етіп қалыптастырылған.
Пәндер циклдерінің кредиттер мен проценттердегі арақатынасы «Ұлттық ұланның командалық тактикалық» мамандандыруы мысалында келтірілген:

Пәндер циклдері Кредитпен Пайызбен
Жалпы білім беретін пәндер циклі 33 23%
Негізгі пәндер циклі 79 54%
Бейіндік пәндер циклі 34 23%

 
 
Осылайша, 77%-ын әскери-кәсіби дайындық циклдері құрайды.
Бүгінгі күні оқу пәндері бойынша сабақтардың басым көпшілігі (жалпы білім беру пәндерін қоспағанда) оқу орталығында және әскери атыс алаңында ҚӘТ пайдалана отырып, жылдың кез келген уақытында және кез келген ауа райы жағдайында өткізіледі.
Оқу жоспарлары мен білім беру бағдарламасында далалық шығулар мен оқу-жаттығулар, әскери нарядтардың, бөлімшелер мен взводтардың жауынгерлік атыстарын өткізу, оқу-имитациялық және жауынгерлік гранатомет, роталық тактикалық оқу-жаттығу, батальондық тактикалық-арнайы оқу-жаттығу көзделген.
Қызметтік-жауынгерлік қолдану тактикасы, атыс және тактикалық даярлық, автомобильдер мен жауынгерлік машиналарды жүргізу бойынша сабақтардың кемінде 25% — ы түнде өткізіледі.
Оқу үрдісінде жаттығу жүйесі (тренажерлер) маңызды орын алады. Атыс, саптық, РХБҚ тренажерларымен қатар жеке броньды қорғау және белсенді қорғаныс құралдары бар тренаждар енгізілді, онда жеке дағдылар ғана емес, сондай-ақ іс-қимыл тактикасы мен жауынгерлік тәртіптер элементтерін басқару дағдылары да пысықталады.
Оқытудың кредиттік технологиясын енгізумен және әскери пәндер бойынша сағаттардың ұлғаюымен оқу үрдісі айқын тәжірибелік бағытқа ие болды, айтарлықтай қарқынды бола бастады..
Оқыту мен тәрбиелеу үрдісінің практикалық бағытында кәсіби және өндірістік практикалар (тағылымдамалар) ерекше орын алады. Оқу жоспары бойынша оқыту барысында үш тәжірибе қарастырылған:
— курсанттарды қарауылдардың, қоғамдық тәртіпті қорғау және қоғамдық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі әскери нарядтардың және ТМ-дегі бақылау қызметінің ерекшеліктерімен, оларды ұйымдастырумен, жауынгерлік қызмет атқарумен таныстыру бойынша оқытудың 2 және 3 курстарында жалпы көлемі 2 кредит оқу практикасы;
— өндірістік практика бөлімше командирі және взвод сержанты лауазымдарында оқудың 3 курсынан кейін жалпы көлемі 2 кредит. Биылғы жылы Ұлттық ұлан Бас қолбасшысының шешімі бойынша елордалық жедел бригадада осы практиканы өткізу апробацияланды, бұл жас буынды оқытуда және қатарға қосуда практикалық көмек көрсетуге мүмкіндік берді, курсанттарда жауынгерлік даярлық жүйесінде сабақ өткізу, бағыныстылармен жеке-тәрбие жұмысы бойынша қажетті біліктер мен дағдыларды қалыптастырды. Бұл ретте взвод командирлерінің лауазымдарында болашақ тәрбиешілер, ал мамандар – қызметтің кіші мамандары лауазымдарында тағылымдамадан өтеді;
— взвод командирі, рота командирінің Т және ӘҚЖ жөніндегі орынбасары, тиісті қызмет бастығы лауазымдарында оқудың 4 курсынан кейін жалпы көлемі 2 кредит болатын өндірістік практика.
Практиканың осы түрлерімен қатар мемлекеттік қорғаныс тапсырысы кәсіпорындарында және әскери базаларда мамандардың өндірістік практикасы көзделген.
Тағылымдамаларды қорғау және бөлімдер мен институтта өтетін оның нәтижелерін қорытындылау маңызды. Қорғау аяқталғаннан кейін ғылыми конференция өткізіледі, оның басты мақсаты қорытынды жасау, нәтижелерге талдау жүргізу, шығындарды анықтау және жүргізу мен бақылау әдістемесін жетілдіру бойынша шаралар әзірлеу. Онлайн режимде осы жұмыстың барлық кезеңдеріне Ұлттық ұлан Бас қолбасшылығының офицерлері қатысады.
Институтта үш кітапхана бар: оқу, көркем және режимдік. Кітапхана қоры бір білім алушыға 140 дана мемлекеттік стандарт талаптарына сәйкес келеді және жыл сайын, соның ішінде өзінің оқу, оқу-әдістемелік және ғылыми әдебиеттерін басып шығару жолымен толықтырылады.
Кітапхананың оқу залы компьютерлермен жабдықталған, электронды кітапханаға кіруге болатын жергілікті желіге қосылған, электронды кітап оқуға арналған құрылғысы бар.
Өз веб-сайты және білім беру порталы бар. Internet желісі және қол жетімді жергілікті желі ұйымдастырылған және тиімді қолданылады.
«Ғылым туралы» Заңға сәйкес Ұлттық қорғаныс университетінде және еліміздің Шекара қызметі академиясында, Ресей Федерациясы мен Беларусь Республикасы академияларының адъюнктураларында магистратуралар мен докторантураларда ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрлар даярлаудағы басымдықтар айқындалды. Жасалған меморандум негізінде Омбы мемлекеттік педагогикалық университетімен ынтымақтастық табысты жүргізілуде.
Жыл сайын басқа әскери жоғары оқу орындарының, Қазақстан Республикасы, Ресей Федерациясы, Белоруссия, Қырғызстан әскери бөлімдерінің ғалымдары мен әскери мамандарының қатысуымен Халықаралық ғылыми конференциялар өткізіледі. Ресей ІІМ Ішкі әскерлерінің Новосибирск, Пермь және Санкт-Петербург институттарының ғалымдары мен оқытушылары белсенді қатысады және мақалалары жарияланады.
Институттың профессорлық-оқытушылар құрамының ғылыми зерттеулерінің нәтижелері «Қазақстан Республикасы Ұлттық ұланы Әскери институтының Жаршысында» сынақтан өткізілуде, 2011 жылдан бастап тоқсан сайын жарияланымдар шығарылуда.
Курсанттардың әскери-ғылыми бірлестігі білім алушылардың 73% — ын қамтиды. Жыл сайын курсанттар Қазақстан Республикасы ІІМ оқу орындары арасындағы үздік ғылыми жұмыс сайыстарының жеңімпаздары мен жүлдегерлері болуда.
Ұлттық ұлан Бас қолбасшысы генерал-лейтенант Р.Ф. Жақсылықовтың бұйрығы негізінде жыл сайын үш кезеңде (кафедра, батальон – институт – Бас қолбасшылық) жеңімпаздарды марапаттай отырып, «Жылдың үздік курсанты» байқауы өткізіледі. Сонымен қатар, институтта келесі сайыстар өткізіледі: Үздік оқытушы, Үздік оқу және оқу-әдістемелік әдебиет, үздік оқу сыныбы. «Оқытушы курсанттар көзімен» және т.б. рейтингтік зерттеулер жүргізілуде.
Курсанттарды тәрбиелеу білім беру үрдісінің ажырамас бөлігі болып табылады. Тәрбие және әлеуметтік-құқықтық жұмыс жеке құрамның Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарына деген терең құрметін қалыптастыруға, әскери тәртіпті сақтауға, әскери ұжымдардың топтасуына, жеке құрамның қойылған міндеттерді орындауға моральдық және психологиялық дайындығына, оқу-тәрбие процесін жетілдіруге бағытталған.
Институт курсанттарын тәрбиелеу бүкіл оқу кезеңінде курсанттарды тәрбиелеудің кешенді жоспары негізінде жүзеге асырылады және оның бірлігі қағидаттарында оқыту үрдісімен тығыз байланысты. Оның негізгі мазмұны қазақстандық патриотизмді, ұлттық идеяға адалдықты, мемлекеттің, қоғамның және жеке тұлғаның қылмыстық және өзге де құқыққа қарсы әрекеттерден қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі міндеттерді орындауға дайындығын тәрбиелеу болып табылады.
Кешенді жоспар оқу үрдісінің ерекшеліктерін, оқу бөлімшелерінің бүкіл оқу кезеңіне тәрбие жұмысын ұйымдастыру сипатын ескере отырып әзірленді және оқу бөлімшелерінің офицерлеріне әрбір курста тәрбие және әлеуметтік-құқықтық жұмысты жоспарлауда, ұйымдастыруда және жүргізуде әдістемелік және практикалық көмек көрсету қажеттілігімен негізделген.
Іс жүзінде жоспар қолбасшылықтың, Ғылыми кеңестің, басқарма офицерлерінің, кафедралардың және әскери қоғамдық ұйымдардың болашақ офицерлерді тәрбиелеу, оқыту және тәрбиелеу үрдісінде кәсіби құзіреттіліктер мен қасиеттерді қалыптастыру мәселелерін шешудегі бірлескен қызметін қамтиды.
Жоспардың негізгі мақсаттары: курсанттардың жеке-психологиялық ерекшеліктері мен жеке қасиеттерін зерделеу; оларды әскери өмір жағдайларына бейімдеу; оқу үрдісіне ынталандыру; әскери ұжымды біріктіру және әскери тәртіпті нығайту; жоғары моральдық-ерік қасиеттерін, психологиялық орнықтылығын, физикалық төзімділігін, өзін-өзі жетілдіруге және салауатты өмір салтына ұмтылысын қалыптастыру болып табылады.
Осы мақсаттарға қол жеткізу бірқатар педагогикалық міндеттерді шешу, тәрбие және әлеуметтік-құқықтық жұмыстың басым бағыттарын айқындау арқылы жүзеге асырылады.
Жоспардағы күрделілік принципі оның мазмұнындағы идеологиялық, патриоттық, адамгершілік, құқықтық, әскери, эстетикалық және дене тәрбиесі сияқты өте маңызды бағыттардың үйлесімін қамтиды, олардың формалары мен жұмыс әдістерінің кең спектрі мен алуан түрлілігі бар.
Болашақ офицерді Ұлттық ұланда қызмет еткені үшін мақтаныш рухында тәрбиелеу, оның даңқты қызметтік-жауынгерлік дәстүрлерін арттыруға ұмтылу маңызды бағыт болып табылады.
Кешенді жоспарды іске асыру күтілетін нәтижелерге қол жеткізуді көздейді: курсанттардың жеке-психологиялық ерекшеліктерін зерделеу, олардың жеке қасиеттерін дамыту; оларды әскери өмір салтына және оқу үрдісінің ерекшеліктеріне бейімдеу; курсанттарды оқуға, оқыту бағдарламасын игеруге ынталандыру; әскери ұжымдарды біріктіру және әскери тәртіпті нығайту; болашақ офицердің қажетті кәсіби құзыреттілігі мен сапаларын қалыптастыру, бұл әскерлерде жүктелген лауазымдық міндеттер мен тапсырмаларды жауапты орындауға мүмкіндік береді, Ұлттық ұлан мен Әскери институттың беделі мен имиджін арттыруға ықпал етеді.
Институтта клуб пен мұражайдың, әскери қоғамдық ұйымдардың, үйірмелер мен спорт секцияларының жұмысы ұйымдастырылған. ЖОО-да әлемнің, Еуропаның, Азияның, Қазақстанның, Қарулы Күштердің және Ұлттық ұланның әртүрлі спорт түрлері бойынша чемпион-курсанттары оқиды.
Әскери институттың офицерлері мен курсанттары-жоғары саптық машық пен үйлесімділікті көрсететін, Астанадағы әскери парадтардың тұрақты қатысушылары.
Біз өз қызметіміздің басты нәтижелері мен бағаларын түлектерден көреміз. Бүгінде біздің түлектеріміз тек Ұлттық ұланда ғана емес, Қазақстан Республикасының басқа да әскерлері мен әскери құралымдарында, соның ішінде Мемлекеттік күзет қызметінде, Қорғаныс министрлігінде, Қазақстан Республикасы ҰҚК Шекара қызметінде қызмет етуде.
Олардың негізгі қаңқасы өз лауазымдық міндеттерін рота-батальон-полк буынында орындауда. Көбісі біздің еліміздің, Ресей Федерациясының және Беларусь Республикасының Әскери академияларын бітіріп, аймақтық қолбасшылықтардың орынбасарлары, құрамалар командирлерінің орынбасарлары, бөлім командирлері және олардың орынбасарлары болып тағайындалды, олар басқармалар, бөлімдер, аймақтық қолбасшылықтар мен бөлімдердің бастықтары болып қызмет етеді. Алпыстан астам түлек «Бүркіт» арнайы мақсаттағы бөлімшелерінде қызмет етеді, олардың көпшілігі біліктілік талаптарын сәтті орындады және «күрең берет» киюге құқылы. Біздің университетте Әскери институттың оннан астам түлектері сабақ береді.
Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығымен Ерлігі мен батылдығы үшін бірқатар тәрбиеленушілеріміз мемлекеттік наградалармен марапатталды. Көптеген адамдарға әскери атақтар мерзімінен бұрын берілді.
Біздің институт жалпы ауданы 98,4 га аумағында орналасқан, ауданы 61 га оқу орталығы, әскери атыс алаңы және жалпы ауданы 326 га тактикалық алаң бар.
2 оқу корпусында 60-тан астам оқу аудиториясы, 10 арнайы сынып, төрт компьютерлік сынып, 5 зертхана бар. Білім беру қызметін түбегейлі жақсарту үшін институттың оқу-материалдық және техникалық базасын тұрақты және жоспарлы негізде одан әрі дамыту қажет. Бұл проблемаларды нақты, жан-жақты (ұйымдастырушылық, қаржылық, материалдық және техникалық) негізделген бағдарламасыз шешу мүмкін болмайды және институттың даму динамикасын тоқтата алады. Осыған байланысты, оқу-тәрбие үрдісінің сапасын жақсарту және Ұлттық ұлан үшін жоғары білікті офицерлерді шығару мақсатында Әскери институтты дамытудың 2017-2020 жылдарға арналған жоспары әзірленді.
Бұл ретте негізгі күш-жігер мынадай міндеттерді шешуге бағытталған: біліктілік талаптарына сай келетін, жоғары адамгершілік және әскери-кәсіптік қасиеттері бар офицерлерді даярлау; оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыруды регламенттейтін нормативтік және құқықтық актілерді Білім туралы заңнамаға сәйкес келтіру; Қазақстан, Ресей және Беларусь жоғары әскери оқу орындарында ғылыми және ғылыми-педагог кадрларды даярлау, профессор-оқытушылар мен командалық құрамды қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру (шарт негізінде); Ұлттық ұлан және институттың білім беру қызметі мүддесінде ғылыми зерттеулер ұйымдастыру және жүргізу; қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу; әскери тәртіпті нығайту; әскерлер қызметін жетілдіру және әскери қызметтің қауіпсіздігін қамтамасыз ету; оқу материалдық-техникалық база объектілерін салу және жабдықтау.
Бағдарламаның мақсаттарына қол жеткізу және міндеттерін шешу мынадай бағыттар бойынша мүмкін болады: институттың ұйымдастырушылық-штаттық құрылымын оңтайландыру және жасақтау; оқу-тәрбие үрдісін әдістемелік және ғылыми қамтамасыз етуді жетілдіру; командалық және профессорлық-оқытушылар құрамды даярлау және олардың біліктілігін арттыру; оқу үрдісін одан әрі компьютерлендіру және ақпараттандыру; профессор-оқытушылар құрамының еңбегін жүйелі қолдау және ынталандыру; институттың оқу-материалдық базасын одан әрі дамыту.
Бағдарламаны іске асыру заңдылық, ғылыми, оқыту мен тәрбиелеудің бірлігі, теория мен практиканы ұштастыру қағидаттарында әскери дидактиканың «қызметтік-жауынгерлік міндеттерді орындау үшін не қажет екенін үйрету» аксиомасының басымдығымен жүзеге асырылады және оң нәтижелер береді.
Осылайша, Әскери институт Ұлттық ұланға және елдің басқа да әскери ұйымдарына жүктелген күнделікті қызметтік-жауынгерлік және арнайы міндеттерді орындауға үлкен үлес қосады.

Қазақстан Республикасы Ұлттық ұланы
Әскери институтының бастығы
генерал-майор Бауыржан Әбжанов

от admin